Veelgestelde vragen over het servicebezoek

overige-producten-astronaut

Veel gestelde vragen over het servicebezoek

Veelgestelde vragen over het servicebezoek

Hieronder geven we een antwoord op de meest gestelde vragen over het servicebezoek. Heeft u na het lezen van deze antwoorden nog meer vragen? Neem dan gerust contact met ons op via 088-8000800. Ons hele team staat voor u klaar om u te helpen.

Zijn er kosten verbonden aan het bezoek?

Nee, het servicebezoek is kosteloos. Dit hebben we vastgelegd in het SLA niveau (Service Level Agremeent). Alle voorwaarden van uw service level agreement kunt u vinden op www.messagetothemoon.nl/service-level-agreement. Mocht u willen dat de servicemonteur extra apparatuur installeert of overige werkzaamheden uitvoert, dan zullen we dit in samenspraak met u doorvoeren.

Waarom doen jullie dit?

Om u optimaal van dienst te kunnen zijn, vinden we het belangrijk om met u in contact te zijn. Zo weten we waar u tegenaan loopt en waar we u mee kunnen helpen. Omdat we veelal een dienst van afstand leveren is er weinig sprake van persoonlijk contact. Door een bezoek van onze servicemonteur of accountmanager kunnen we u beter van dienst zijn en horen we graag waar we u mee kunnen ondersteunen.

Ik heb geen servicemonteur nodig. Alles werkt prima zo.

Goed om te horen dat alles naar wens werkt. Onze servicemonteur kan u altijd ondersteunen met eventuele vragen en overige technische zaken. Ook kunt u er voor kiezen een afspraak met onze accountmanager te maken. Na het servicebezoek ontvangt u een rapportage met daarin een inzage en advies omtrent uw situatie. De accountmanager zorgt vervolgens samen met u voor een optimale situatie binnen uw bedrijf.

Ik wil geen servicebezoek. Ik wil mijn contract wijzigen.

Dan is dit een goed moment om een afspraak met één van onze accountmanagers te maken. Onze accountmanager kan horen wat u zou willen aanpassen en u hier verder mee helpen.

Wat is het addertje onder het gras?

Er is geen addertje onder het gras. Op deze manier willen we ervoor zorgen dat we met u als klant in contact blijven en u een goede dienstverlening kunnen bieden. We zorgen namelijk graag dat alles naar behoren werkt en dat uw situatie volledig naar uw wens is.

Ik heb hier nu geen tijd voor.

We begrijpen dat u het druk heeft met uw bedrijf. Het is daarom ook mogelijk om de afspraak in de toekomst te plannen, bijvoorbeeld over 2 maanden. We komen graag wanneer het u het beste uitkomt.

Ik heb al een afspraak gemaakt, maar ontvang toch nog communicatie hierover.

We zijn blij om te horen dat u een afspraak heeft gemaakt en onze excuses dat u hierover nog communicatie ontvangt. De communicatie heeft elkaar dan helaas gekruist.